znači za 2 (slovima dva) semafora 90,000 eura
jbt pa na buducem sentandrajskom bulevaru ispada da je placeno oko 600,000 eura
ako se ja dobro razumem...semafor je svetlosni saobraćajni znak sa tri sijalice ..jednim kućištem i tri stakla u boji...par metara žica..stubni nosač i neki primitivni softver ..koji šraf i ugradnja
koliko onda košta svetleća reklama na elektrovojvodini...milion eura ? ili npr.jedna metalna bandera......
mnogo je to sve skupo...neko će to dobro platiti zatvorom jednog dana
Pešački semafor i ležeći policajci su u većini slučajeva nepotrebni i preskupi. Potrebna je edukacija pešak, biciklista i vozača, a kao drugo dobro obeležiti, osvetliti i preduprediti horizontalnom signalizacijom. Pešaci su postali čudni, sa slušalicama smelo istrčavaju bez gledanja dok biciklisti čine mnogo gore stvari, zaleću se preko puta kao da ih vozači mogu detektovati i stati u mestu . Svi misle da ih bog čuva. Pažljiv vozač, pažljiv pešak i biciklista je recept za normalno funkcionisanje. Ovako ako se nastavi treba ograničiti brzinu vozilima na 20km/h. Dolazi leto, pešaci, biciklisti, skuteri i bahati motociklisti. Treba kažnjavati sve te bezobraštine poput razgovore mobilnim ili slušanje muzike u saobraćaju koristeći slušalice.
U redu znamo izvođača, ne znamo podizvođače, kumove, buraze, jare, prijatelje, menadžere, komercijaliste, posrednike i koliko ko kome...Da li ste normalni sa ovom cifrom? Naprednim bezobrazlukom veđate inteligenciju običnih ljudi! Pozdrav iz Vojvodine
Semafor od 100.000 Evra!!! Ko je ovde lud? Ili, tacnije, ko je ovde lopov? Ako su navodi u tekstu tacni, posao tuzilastva i policije je em jasan em jednostavan.
Cuj na "opasnom pesackom", pesacki prelaz ne moze biti i nije opasan sam po sebi, opasni su vozaci u ovom gradu, a pesaci bahati, neoprezni i bezobrazni.
Bravo za semafor, nije da nije da ne treba na toj lokaciji, ali mozda je bilo dovoljno da se osvetli, podeblja i tako to. Zanima me koliko ce Jos povredjenih da prodje da Bulevar Evrope dobije semafor? Kostace verujem bar 3 puta vise. Raskopajte to tamo kad pocne poljopredni sajam, tad je idealno.
Trebaju semafori ili ležeći i kod Zonedove zgrade na Bul.Evrope i na futoškom putu skretanje u Subotičku ulicu zbog škole i dece koja moraju da pređu Bulevar tj Futoski put...ali dzaba sve to kad smo postali stoka za volanom
Semaforska bezbednost je idealno rešenje za 70 % građana Novog Sada koji ne znaju da voze. Postoje i druga rešenja, ali iziskuju korišćenje mozga i poznavanje propisa. Što je u Novom Sadu postalo retko. Semaforska rešenja dovode do toga da mi koji se ne ponašamo sakato u saobraćaju, a pri tom nemamo iza sebe niti jedan udes za 20 godina staža, ne stižemo nigde i vozimo se po Novom Sadu 3 puta duže nego pre 10 godina.
U saobracaju sam ucesnik i kao pesak i kao vozac i biciklista,kako kad.
Nemam nista protiv postavljanja semafora i na svakih pedeset metara , ako tako procene "strucnjaci" verovatno imaju razlog za to .
Drugo nesto mene iritira , a to je cinjenica da isti ti "strucnjaci" ne mogu da sinhronizuju rad uzastopno postavljenih semafora takozvanim ZELENIM TALASOM , vec jedan te propusta a sledeci zaustavlja.Postoji mogucnost da se povecava bezbednost , a sta je sa povecanom emisijom gasova od rezima "stani-kreni" povecane nervoze vozaca zbog neuskladjenosti rada semafora(analizira li to neko , uopste?)
E ovako, zadnji put sam bio u Trstu pre 35 godina. Semafora je bilo za neverovati. ALI! Zeleni talas je nesto, skoro pola grada mozes proci bez stajanja. Da ponovim to je bilo pre 35 godina, 35 jebenih godina srbin nije naucio da usaglasi semafore!
Problem u saobracaju su vozaci kao i pesaci, niko nikom ne daje prednost a ustvari to se ovde i ne zna sta je ! To kad se spoji onda treba svuda semafori ! Kruzni tok je i dalje misterija ne resiva enigma, trubimo u naseljenom mestu, bacamo smece kroz prozor u toku voznje, sta od takvih ucesnika u saobracaju moze ocekuvati ?!
Na tom mestu su mnogo veća opasnost oni što se parkiraju na sred puta ispred lokalne pečenjare koja je neposredno pored prelaza. Ugrožavaju saobraćaj i ometaju vidljivost i pešacima i vozačima ali ćevap je ćevap. Sve se završava milionitim semaforom. Izgleda ljudi nisu znali da je vrednost jednog semafora kod nas 75.000 evra. Zato ih u Novom Sadu ima na svakih 100 metara i uz nedostatak infrastrukture i saobraćajne kulture značajno doprinose zagušenju saobraćaja.
Nišlija
08.04.2019 • 14:05
U Novom Sadu ima više semafora nego na Menhetnu. Lep vam je grad, ali saobraćaj... loše...
To je zato što je grad urbanistički uništen. Umesto da sa prilivom stanovništva grad ide u širinu, bilo na bačkoj bilo na sremskoj strani, mi smo išli u visinu, tj što ja volim da kažem u gustinu. Postoje čitava naselja gde je umesto kuće sa 4-8 stanara iznikla stambena zgrada sa 20 - 100 stanara. Grbavica, Podbara, Nova Detelinara, ... A i Telep polako ali sigurno razvaljuju. U principu svi delovi Novog Sada sem Limana i Novog Naselja su razvaljeni (a i to se svojski trude da unište).
I sad nit imaš drvo, nit imaš parking, ulicu kao pešak ne možeš sigurno da pređeš bez semafora a u kolima ako poštuješ propise (što je i red i što verujem većina i radi) putuješ brzinom ranjenog puža zbog velikog broja pešaka.
Klasičan primer kombinacije osvete loših đaka i klanja vola zbog kile mesa.
koji ce djavo semafor...obelezi to kako treba! Lezeci je cak bolji, ima i skola tu majku mu!
Temerinska je ulica gde treba regulisati nekako, ko kako stigne parkira gde hoce, a vozaci voze nenormalnom brzinom. Dva puta je mogao da me zakaci auto na pesackom kod Sabljar tehnickog. A raskrsnica almaska, dositejeva, temerinska je prodji ako imas srece kolima.
Ceo saobracaj u celom gradu je odvratan, ljudi tek ubace u brzinu kad se zeleno upali, skrecu kao sleper da voze a semafori nidje veze sa sinhronizacijom. Bitno da u sred bela dana farbaju linije, ne daj boze da se neki poslovi obave kad je najmanje saobracaja.... *EBI NAROD U SRED BELA DANA, pravi dodatno guzvu jer nije dosta. Bice srece, pustice i Sentandrejski most jednog dana.
Sramota sta rade svim gradjanima....
Pesaci ne "srljaju", vozac je duzan i u zakonskoj obavezi da ih pusti cim su na prelazu, bez obzira kojim intenzitetom "srljanja" prelaze. Sram te bilo! Nadam se da necu prelaziti ulicu dok si ti i tebi slicni za volanom.
Pozdravljam postavljanje semafora. Zivim tu blizu i svaki put moram dobro da razmislim da li da krenem preko ili ne. Desavalo mi se da ne stanu automobili uopste. Deci govorim da produze do Gagarinove, pa da se vrate ako treba.
Jedino sto trbea konacno srediti levu stranu Kralja Petra, ono je sramota.
Kada ce biti postavljen semafor na raskrsnici ulica Janka Veselinovica i Ilije Bircanina? Na ovoj raskrsnici skoro svaki dan bude neka saobracajka.No istoj raskrsnici je obdaniste, skola , marketi, apoteke , pijaca je takodje u blizini pa je i ogroman broj pesaka.
Pešaci na ovom pešačkom prelazu uopšte ne "srljaju preko četiri trake" nego bojažljivo prelaze jer se često desi da vozači neće da se zauatave i propuste ih. A ako niste upućeni, vozač je obavezan da stane i propusti pešaka na obeleženom pešačkom prelazu.
Ne daj boze da se slucajno napravi OSVETLJEN pesacki prelaz, sa zutim trepcucim svetlom i reflektorima koji bi stajali na portalu preko cele sirine bulevara. Pa katadiopteri u asfaltu i opciono merac brzine sa signalizacijom prekoracenja. Sve to imate u bilo kojoj normalnoj zapadnoj zemlji. A ovde imamo semafore na svakih 50 metara, stvaraju se guzve i povecava zagadjenje. Kad smo stoka.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Uskoro semafor na opasnom pešačkom prelazu na Bulevaru kralja Petra I
Autor: 021.rs
Novi Sad
•08.04.2019.
•12:37 > 12:54
Komentari 36
purgerNS
jbt pa na buducem sentandrajskom bulevaru ispada da je placeno oko 600,000 eura
ako se ja dobro razumem...semafor je svetlosni saobraćajni znak sa tri sijalice ..jednim kućištem i tri stakla u boji...par metara žica..stubni nosač i neki primitivni softver ..koji šraf i ugradnja
koliko onda košta svetleća reklama na elektrovojvodini...milion eura ? ili npr.jedna metalna bandera......
mnogo je to sve skupo...neko će to dobro platiti zatvorom jednog dana
Dejan
darko
pera
vladaNS
Nenad
nn
svi da idu peske. ukunuti vizila.i ovako se vise ne moze voziti...
Komsinica
zekonja
Craig Toomey
Keva
Mr.M
Vanuatu
Lošmi
ex Pezos
Nemam nista protiv postavljanja semafora i na svakih pedeset metara , ako tako procene "strucnjaci" verovatno imaju razlog za to .
Drugo nesto mene iritira , a to je cinjenica da isti ti "strucnjaci" ne mogu da sinhronizuju rad uzastopno postavljenih semafora takozvanim ZELENIM TALASOM , vec jedan te propusta a sledeci zaustavlja.Postoji mogucnost da se povecava bezbednost , a sta je sa povecanom emisijom gasova od rezima "stani-kreni" povecane nervoze vozaca zbog neuskladjenosti rada semafora(analizira li to neko , uopste?)
Vlada
Što više semafora i podređivanja saobraćaja pešacima i biciklistima, a kome se ne sviđa nek se odseli u Niš.
Pravi Opalim te g...
Dejan
Pljesak i pešak
dule
08.04.2019 • 14:05
U Novom Sadu ima više semafora nego na Menhetnu. Lep vam je grad, ali saobraćaj... loše...
To je zato što je grad urbanistički uništen. Umesto da sa prilivom stanovništva grad ide u širinu, bilo na bačkoj bilo na sremskoj strani, mi smo išli u visinu, tj što ja volim da kažem u gustinu. Postoje čitava naselja gde je umesto kuće sa 4-8 stanara iznikla stambena zgrada sa 20 - 100 stanara. Grbavica, Podbara, Nova Detelinara, ... A i Telep polako ali sigurno razvaljuju. U principu svi delovi Novog Sada sem Limana i Novog Naselja su razvaljeni (a i to se svojski trude da unište).
I sad nit imaš drvo, nit imaš parking, ulicu kao pešak ne možeš sigurno da pređeš bez semafora a u kolima ako poštuješ propise (što je i red i što verujem većina i radi) putuješ brzinom ranjenog puža zbog velikog broja pešaka.
Klasičan primer kombinacije osvete loših đaka i klanja vola zbog kile mesa.
Deranius
Temerinska je ulica gde treba regulisati nekako, ko kako stigne parkira gde hoce, a vozaci voze nenormalnom brzinom. Dva puta je mogao da me zakaci auto na pesackom kod Sabljar tehnickog. A raskrsnica almaska, dositejeva, temerinska je prodji ako imas srece kolima.
Ceo saobracaj u celom gradu je odvratan, ljudi tek ubace u brzinu kad se zeleno upali, skrecu kao sleper da voze a semafori nidje veze sa sinhronizacijom. Bitno da u sred bela dana farbaju linije, ne daj boze da se neki poslovi obave kad je najmanje saobracaja.... *EBI NAROD U SRED BELA DANA, pravi dodatno guzvu jer nije dosta. Bice srece, pustice i Sentandrejski most jednog dana.
Sramota sta rade svim gradjanima....
N
N
Jedino sto trbea konacno srediti levu stranu Kralja Petra, ono je sramota.
Komentator
Lazo
jeftinije a bolje
mali zeleni
gde god nađeš zgodno mesto tu semafor postavi i uzmi proviziju ( a narod će po starom )
Nišlija
Ljubomir
Rade
majko mila
NS
Obrad
Bljuc
w
s
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H